Campionii României

  • Excelență în performanță – Campionii României se remarcă prin excelența lor în performanță în domeniile lor de activitate. Fie că este vorba despre sportivi, oameni de știință, artiști sau alte domenii, acești campioni demonstrează o abilitate deosebită și un nivel înalt de competență în ceea ce fac.
  • Determinare și perseverență – Campionii României sunt cunoscuți pentru determinarea și perseverența lor în atingerea obiectivelor și depășirea obstacolelor. Ei sunt gata să depună eforturi susținute și să facă sacrificii pentru a-și atinge visele și pentru a-și reprezenta țara la cel mai înalt nivel posibil.
  • Inspiră și motivează – Campionii României au un impact profund asupra societății și sunt adesea surse de inspirație și motivare pentru ceilalți. Prin succesul lor și prin exemplele lor de muncă grea, dedicare și spirit competitiv, ei îi încurajează pe alții să-și urmeze pasiunile și să-și atingă propriile lor potențiale.
  • Automobile românești de epocă: Dacia Solenza

    Automobile românești de epocă: Dacia Solenza

    Automobile românești de epocă: Dacia Solenza este un automobil de tip hatchback, de mici dimensiuni, produs între martie 2003 şi iulie 2005 de Uzina Dacia. Modelul Solenza a avut la bază modelul SuperNova, dar cu un aspect mai plăcut ce anunţa trasăturile noii identităţi de marcă. Sursa: automobileromanesti.ro Alte episoade din seria „Automobile românești de…

    Vizionează…

  • Automobile românești de epocă: Dacia 1310

    Automobile românești de epocă: Dacia 1310

    Automobile românești de epocă: Dacia 1310 a fost un model lansat de Uzina de Automobile Dacia în 1979, după scoaterea de pe piaţă a Daciei 1300. Prezentată la Eren în 1979 noua Dacia 1310 deriva din modelul 1300 modificat estetic cu 2 perechi de faruri rotunde, stopuri redesenate si un nou tip de bord. Sursa:…

    Vizionează…

  • Automobile românești de epocă: Dacia 1300

    Automobile românești de epocă: Dacia 1300

    Automobile românești de epocă: Dacia 1300 a intrat în producţie în august 1969, având la bază modelul Renault 12. La acea vreme automobilul avea un aspect modern şi economic. Iniţial a fost produs cu un singur tip de caroserie (berlină) cu 4 uşi şi 5 locuri. Sursa: automobileromanesti.ro Alte episoade din seria „Automobile românești de…

    Vizionează…

  • Petre Cristea la Eifelrennen

    Petre Cristea la Eifelrennen

    Pe 21 mai 1939, pilotul român Petre Cristea câştiga cursa Eifelrennen pe vestitul circuit de curse, realizând în acelaşi timp şi un record de circuit. Iar ceva mai impresionant decât aceste realizări este doar contextul în care s-au produs…

    Vizionează…

  • Automobile românești de epocă: Dacia 1100

    Automobile românești de epocă: Dacia 1100

    Automobile românești de epocă: Dacia 1100 a fost primul model de autoturism produs în România. A fost fabricat și vândut în perioada 1968 .. 1971 şi a fost în fapt un model intermediar până la intrarea în producţie a seriei Dacia 1300. În realitate, Dacia 1100 era un Renault 8. Sursa: automobileromanesti.ro Alte episoade din…

    Vizionează…

  • Apa minerală Borsec

    Apa minerală Borsec

    Apa minerală îmbuteliată Borsec, a fost creată de către colonelul austriac Valentin Gunther și vărul său geolog Anton Zimmethausen în 1806.

    Vizionează…